Bazı komikliklerden kurtulmaz kafam. Sen yıllarca blog yazacağım diye düşün, bunu yapmayı çok iste, etrafından da talep ve destek gör; bir gün "bu içimde ukde olarak kalacak bir şey için oldukça basit bu iş Sevil, haydi" diyerek gaza getir kendini ve başla..ee isim? En önemli kısmı nerdeyse. İsim yok! Gecenin köründe kısa bir beyin fırtınası (tek beyinle üstelik) ve sonunda ille de zorlama ciddiyetimin katili geyik kutumun açılışı.. Al sana Emir'in yolu:)
Öhm.. Öte yandan, bu blogda Sevil'in yolu anlatılacaktır ciddi ciddi. Hangi yolda yürür, nereye ilerlemektedir, neleri merak eder, ne yer ne içer, nerde yavaşlar, nerde koşar, neyin peşindedir bu insan? Bu ve daha bir çok sorunun cevabının burada verileceği varsayılmaktadır.
Başlangıç zor iş. Bitirmenin yarısı olduğunu düşünürsek çok da çekici de gelmiyor şu durumda. Bitsin istemeyiz Sevil'in yolu; yani yazıları, çizileri. Güzel bir başlangıç yapmış olduğumuzu düşünerek ve söyleyecek sözlerimin beni bulmasını dileyerek ya Allah diyorum. Haydi bakalım, rastgele!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder